bundan bi kaç gün önce lekelenmem olmuştu ancak kanama alanım olduğu için onunla alakalıdır sandım bebeklerim 7+1 7+4 idi bugün rutin muayeneye gittiğimde bebeklerimden birini kaybettiğimi öğrendim dünya başıma yıkıldı geri de kalan bebeğimin kalp atımı durmuş ne yazık ki diğer bebeğim canlanmış hareketlenmiş eli kolu oynuyordu kalp atışı da iyiymiş ama çok canım yanıyor kalbim çok açıyor diğer bebeğim için güçlü olmaya çalışıyorum ama içim çok sızlıyor az önce de büyük bir kahverengi kanama yaşadım hemen hastaneye koştum bebeğim iyiymiş kanama alanım boşalmış stresten üzüntüden dolayı bir de vücut sonlanmış gebeliği vücuttan atmaya çalışıyormuş çok korkuyorum diğer bebeğime de bir şey olacak diye şuan yaşayan bebeğim 9+1 haftasıyla uyumlu hatta 1 gün önde ama bi psikolojiyi nasıl aşıcam diğeri için nasıl kaygılanmadan durucam bilmiyorum kendimi suçluyorum sürekli naptım da gitti bebeğim stres yaptım bi kaç gün önce o yüzden mi bıraktı beni çok üzülüyorum