oznurozdmr Arkadaşlar merhaba. 6 haftalık hamileyim ama şimdiden bez stoğu Biberon vs aldım malum fiyatlar durduğu yerde durmuyor. Islak mendil de almak istiyorum indirim var. Sizce doğuma kadar kurur mu. Eltim aldı 8 ay önceden birşey olmadı
buse76 oznurozdmr bezde stok yapmayın boştan yere bebeğe hangi bez iyi gelir gelmez bilemezsiniz elinizde kalır ama ıslak mendil vs bunlar kolay şeyler alınacak daha büyük parçalar var onları alın bence
revsnnnn oznurozdmr çok erken başlamamış mısınız? Keşke biraz daha ilerleseydi gebeliğiniz. Hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah
sarilale123 oznurozdmr açılmadığı için kuruyacağını sanmıyorum benimde doğuma 4ay var bende indirimlerden stok yapıyorum
oznurozdmr buse76 başka bi ihtiyacım yok büyük parça olarak. 2. Bebeğim zaten bu hepsi var kızımdan kalma
beyzasmom oznurozdmr biraz erken olmuş bence de ama ıslak mendilleri kapak kısmı aşağıda kalacak şekilde ters çevirirseniz kuruma olmuyor
Fizikcifizik oznurozdmr aaa bez stoğu mu? Ama nasil yaotiniz yani kac numara aldınız? Ya bebeğe pişik yaparsa