beyzakilik Anti cmv ıgG ve anti rubella ıgG değerlerim yüksek çıktı ne oluyor bu değerler normalmi bu şekilde çıkması
ahuazun beyzakilik igg daha önce bu virüsü geçirdiğini gösteren bir değer antikorun var demek iyi bir şey yani igm negatifse büyük ihtimalle korkulacak bir şey yok demektir ama tabi ki daha doğru bilgiyi doktorunuz verecektir