aysima56 Kızlar ya 10 ay oldu artık gebe kalmak istiyorum ağustos ayında kimyasal geçirdim doktora gittim 7 cm basit kist var dedi 2.5 oldu kontörle gitmedim soğan suyu içtim adetim çok düzensiz oldu 43 39 35 Ocak ayında Ovulasyon testini denedim piki yakaladım günlerimi değerlendirdim ama yine gebe kalamadım ne yapmalıyım bitkisel ilaç folik asit yada Kocaeli genelinde önerdiğiniz doktor var mı yardımcı olur musnuz
benimhikayemmm aysima56 ben ilk evlendiğim zaman larda soğan suyu içiyordum enfeksiyon vardı adet bitiminden yumurtlama dönemine kadar günde 2 defa sabah akşam içtim hem enfeksiyon geçti hemde o ay hamile kaldım
leona98 aysima56 ben de evlendigimde 6 ay hamilr kalamadim. Sogan suyu falan ictim bir kac ay, Bende bir sorun yoktu, esime de sperm testi yaptilar ve hareketliligi az cikti. Onu da 1-3 ayliq tedaviyle halletik. Tedavi bittigi ay hamile kaldim
neslihanttk aysima56 onin stresi bile çocuğu engelliyor kasma 1 yıl sonra hamile kaldım hemre pcoslu biri olarak 10 kilo verdim ve bi baktım hamile kalmışım zamana bırak dtşünmeyi azalt kendine önem ver özen göster inan nasibin de varsa gelecektir..
aysima56 benimhikayemmm canım ben 2 aydır kullandım sabahları aç karınla 1 çay bardağı ama olmadı ya aceba kist mi engel oluyor doktora sordum kist gebeliğe engel değil dedi sence neler yapmalıyım
benimhikayemmm benimhikayemmm kafanızdan çıkarın öncelikle başka birşeye yönelin ister istemez birlikte olurken bile aklına geliyor ama getirmemeye çalış rahat bırak kendini bak sonra herşey nasıl da kendiliğinden olacak
Momyy_baby ovulasyon yaptığınız an hemen hamile kalamayabilirsin benim de ovulasyonu bi kaç defa kullandım öyle hamile kaldım Stres ve düşünmek gerçekten erteliyor Birde soğan suyu içtim ovulasyonda piki görene kadar sabah akşam aç karna birde kahverengi kabuklu olması lazım kaynamış suya soğanı kabuklu haliyle dörde bölüp attım 2-3 dk kaynadı biraz demlendi öyle içtim
havva_5 Momyy_baby ben 10 gün yaptım iki ay önce falan yumurtlama ilacı kist yapmıştı ve sonraki muayenede kistin küçüldüğünü öğrenmiştim o anlamda benim için iyi oldu. Yapma amacım aslında çok şiddetli regl ağrısından dolayı bi de gebelik isteminden dolayı çok ilaç kullanmıştım içim temizlendin diye o ay güzel temizlenmişti içim ama sonraki aylarda yapmadım aynı şekilde aşırı ağrı çekiyorum hamile de kalmadım normalde reglim düzenli olduğu için yaptığım zaman 9 gün reglimi geciktirdi. Aşılama yaptırdım tutmadı.
aysima56 benimhikayemmm allahım nolur bu mübarek ramazanın hatrına sen görüyorsun duyuyorsun biliyorsun sana bırakıyorum İnşllah isteyen herkese nasip olsun
gamzeaktas1 Birde tiroidlerinize baktırın derim bende kimyasal gebelik geçirdim 7 ay sonra hamile kaldım tekrardan hormon testinde prolaktin ve tiroid hormonum çok yüksekti ilaca başlar başlamaz o ay hamile kaldım hatta düşüğün sebebi de tiroidin yüksek olması dedi doktor
aysima56 gamzeaktas1 benim triodim ve porlaktinim iyidi değerlerim normal hormonal bişey yoktu çok şükür