ahuazun Merhaba geçmiş olsun benimde pozitif çıktı doktor başka hastanedede kan vermemi söyledi başka hastanede kan tahlilim çok şükür negatif çıktı yinede doktor her ihtimale karşı avidite testi istedi bu test biraz geç çıkıyor bir hafta felan sonra çıktı çok şükür gebelikten önce geçirdiğimi ve bir sıkıntınin olmayacağını söyledi sizde mutlaka başka hastenede kan verin