Merhabalar 5 şub 860 6 şub 908 9 şub 1195 13 şub 1104e dusmustu doktor bos grbelik kese var bebk olusmamis dedi 16 subat yine kan verdim 1331e yukselmis az once idrarim bittikten sonra lekelenme kan geliyor düşük mü yapiyorum acaba sabah saglik ocagina gidip kan versem beta degerinin dustugu gorulr mu