bluemom24 mnskcr yani 37de 2850 diyince aa iyi daha alır doğuma dedim ben o da fazla almaz bu civarda doğar artık dedi gerçekten öyle oldu haftada 60-70 gram anca aldı
2bebekbiranne55 mnskcr benim oğlan da en son muayene de 3800 görünüyordu 38 de 3500 doğdu ultrason yanıltabiliyor