Merveegazann Bestehasan yok canım jel var Bi avuç eline jel sıkıyor sonra elini sokuyor yani acı falan hissetmiyorsun sadece eşinle ilişkiye girmenden biraz daha farklı ama eğer sıkarsan kendini illaki acır
Mhtpsrkn nazlihasan 37.haftada yapıldı bana o haftalarda yapılıyo.Korkma hiç bende korkarak gittim acımadı hiç abarttıkları kadar.İllaki çok az da olsa acı oluyo ama öldüm bittim dayanılmıcak gibi değilmiş😊🙈
Sevsav nazlihasan gerçekten hiç germe kendini. Bir şey olmuyor hissetmiyorsun. Ben yarın gene muayne olucam
Busra12 araskubra sezeryan olacaksn çatı muayenesi yapmıyorlar diye biliyorum unutuğu için yaparız demiştir yinede sorursun canım
esractn nazlihasan bebegin ve sizin durumunuza bagli, nst sanci cikarsa eger yaparlar açılma var mi diye. 22.haftamda baktilar bana nst de sancim çok ciktigi icin
Fison nazlihasan çatı muanesi erken Doğum riskin varsa ağrın varsa günün gelmişse vs. Böyle durumlarda yapılır korkma
nazlihasan esractn benim doktorum ultrasonda geçen kontrol de biraz aşağı doğru baktı kasığıma doğru rahimde açıklık yok demişti ondan sordum
2405 nazlihasan canım ben cuma günü oldum kendini sıkma hiç acı hissetmiyorsun salı bidaha olcak kanala İnmemiş bebeğim 38+2 Yim nst de sancım çıkıyor bakalım ne olcak ama korkulacak kadar bisey değil ben korkarak gitdim o kadar korktuğuma değmedi ☺️😂
2405 nazlihasan canım bilmiyorum ki benim doktorum 38 haftada yapdı ama bebeğim kanala girmemişti dalı bidaha bakıcam ama nst de sancım cıkdı buda dogum başlangıcıdır sanıyorum ben kendimce ☺️😂😂