elrahe08 İkili sayılara düştük son 99 görünüyor ama sezeryan olacağı için daha az kalmış kendime bir tarihte buldum güzel bir tarih ama 39+5 olıyır bebeğim o zamana kadar kalır mı bilemem 😂😂 mayıs Haziran anneleri ne durumdasınız ♥️
beyzzsenturkkk elrahe08 97 kaldı 25 mayıs gösteriyor tam 40. hafta ama ben daha erkenden basıcam tuşlara o kadar bekleyemem😂😂
hasksonsuz elrahe08 uygulamaua göre 20 ama 4. Sezeryan olacak belki 6-7 falandır sanırım yarın günümü alacağım 🥰
3oglanannnesi elrahe08 benim de 100 erken doğum olacak gibi 35v36 haftalık hesaplıyorum kurbanda gelir büyük ihtimalle
sym_yc elrahe08 ayy bende post açacaktımm son 99 diye 🥳 benim de iki ne olacağı belli değil ama gönlümde 7-14 mayıs arası bir doğum var 🤣
beyzzsenturkkk elrahe08 evet 2. kızım tipi nasıl olacak ne zaman doğacak gece mi gelecek gündüz mü çok merak ediyorum ilkinde sabaha karşı 6 da hazırlıksız ve aç yakalanmıştım çok zordu ya uykudan uyanmış çapaklo gözlerle gitmiştim rüyada gibiydim o yüzden bunda ayılmayı umuyorum güzel güneşli bi günde günün güzel bi saatinde gelsin sağlıkla😂😂😂😂
emine1235278 elrahe08 benimde son 88 ama bende sezeryan olacagim icin nisan son haftasi diye düşünüyorum sağlıkla kavuşalim insallah zaman su misali 💖🤲🏻
elrahe08 beyzzsenturkkk ahahajanhaha 😂😂😂 gönlünüzce olsun inşallah 😂😍 benimde ikinci kızım hayırlısıyla ve ilk kızıma benzemesini çooook istiyorum
25255 elrahe08 benimde suan 99 oldu doğum Nasıl olur bilmiyorum çünkü ilk gebeliğim insallah normal doğum olur 🫠