minikmucizem26 leylaaa45 yanlış bnce benim iki kizim.hep aşağıdaydı…suan hamileyim yine aşağıya doğru büyüyor karnim:)
minikmucizem26 leylaaa45 tam tersi diye blyrm …erkek göbeği yukarıda ve top gibi olur…kizlarda ise aşağıda ve yayvan olarak genisler
siisu leylaaa45 bilmiyorum oğlum yukarıdaydı hatta göğüs altım kaburgam acıyordu şu an kıza hamileyim 22+4 hep aşağıda hissediyorum karnımda öyle aşağıda
sarilale123 leylaaa45 bence alakası yok benim önde top gibi duruyor ve hiç belli olmuyor son haftalara kadar hamile olduğum
ozlemyilmaz60 Ben buna inanmıyordum ama inanır gibiyim de kızlar karnım yanlara genişledi basenlerim çıktı ama şimdi oğluma 31 haftalık hamileyim arkadan bakıldığında hamile değilim karnım sivri top gibi yukarda