Bende Ekim 6 da hamile olduğumu öğrendim 24 ekimde de kürtaj oldum daha sonra 29 kasımda tekrar hamile olduğumu öğrendim bu süreçte insan çok korkuyor tekrar aynı kaybı yaşar mıyım ama şu anda 11 hafta 3 günlük hamileyim çok şükür herşey yolunda korkmayın stres yapmayın ne düşünürseniz onu çağırırsınız