melekortac 36 haftalık gebeyim. Bu zamana kadar olan süreçte göğüs ucuma hiçbir şey kullanmadım. Ama şuan aşırı kupkuru oldu, soyuluyomuş gibi.. Sizce kullanmalı mıyım? Bu durum benim doğum sonrası emzirmelerimi etkiler mi? Siz ne önerirsiniz?
kavalakurabiyesi melekortac evet kullanmaya başlamanız gerekiyor ebem 30 dan sonra başla demişti fito krem sürdüm bi süre sonra hakiki zeytinyağı sürdüm şimdide 35 olduk lansion aldım ama onu doğuma yakın süreceğim o yüzden hakiki yağla devam ediyorum fito krem aile hekimi yazıyor oda iyi bir krem
Tortilla melekortac ben gebelık basından sonuna kadar vucuduma ve goguslerıme soguk sıkım hındıstan crvızı yagı surdum hıc catlak olmadı. Son haftalardada lansinoh surdum meme uclarına. Bebegı emzırdıkten sonrada goguslerınız acıkta kalsın krem surunce pedle kapatmayın. Oyle yara olmadı hıc hafıf sızladı gecti.
Ozgedgn1 Lansinoh gögüs ucu kremi var ben ondan aldım 35 haftadan itibaren sabah akşam sürüyorsun . Kullanlarda çok memnun