feslegen1 Çok üzgünüm, ben de aynı tanı sebebiyle sonlandırma yapmak zorunda kalmıştım 25.haftamda. Mayıs ayında 1 sene olacak. Bazı şeylerin önüne geçemiyoruz maalesef. Korpus kallozum olmayışı bunlara sebep oluyor. O kadar çok okudum ettim, doktor doktor gezdim, elimden bir şey gelmedi. Yavrularımızı acılı bir ölümden kurtarmak gibi düşünün. Bu işin yarını da var, biz olmasak kimin eline kalacaklar. Hissettiklerinizi yürekten paylaşıyorum, ama rabbimin bir bildiği vardır, bunca tanı teşhis doktor boşuna değil. Düzelir ya, diyerek boş konuşanlar olursa kulağınızı kapayın derim. Ben akrabalarıma kendi öldü dedim. Falancaya da hasta dediler sağlam doğdu gibi boş yorumlar insanın canını acıtıyor. Bu maalesef öyle bir şey değil. Kendinizi koruyun bu süreçte böyle cahil yorumlardan.