siisu Valla Mercan ismi tek başına cok güzel. Bizim Cinsiyetimiz belli degil ama kiz olursa Gökçe Umay koyacağız biz. Daha hastanede beta verirlen hamile olup olmadigimi ogrenmek icin o an karar vermistik. Kaynanam duyunca pek hoşlanmadi gökçe neyse de umay nerden cikti dedi. Esimle karar verdik bu ismi koyacagiz ben doğurduğum icin isim hakki da bende ve babasinda dedim. Kimseyi konusturmam çocuklarımın ismi hakkinda.