Elatalay Altay harika bir isim, ben de oğlum için düşünmüştüm gerçekten çok beğeniyorum. Benim karar verdiğim isme de inanılmaz olumsuz yorumlar yapılıyor inanın o kadar umrumda değil ki. Yorum yapanlara çocuğumun adını birlikte karar kılıp koymak zorunda değiliz, siz daha güzellerini kendi çocuklarınıza koyarsınız diyip geçiyorum ve hiç etkilenmiyorum ne derlerse desinler. Bu öyle herkesi memnun edip herkesin beğendiği isimde ortak karar kılmamız gereken bir konu değil. Altay çok güzel bir isim tam bir beyefendi ismi. Atı çağrıştırıyorsa birine o bile asil bir hayvan yani her şekilde klas bir isim.