Ftmn123- adet bittikten sonra ertesi gün testi yapmaya başla. Test yapmadan 2 saat önce sıvı almayı bırak ki idrar seyrekleşmesin. 12-17 saat aralığı hormon açısından daha iyi ben genellikle 15.00-16.00 arası yapıyorum. T çizgisi yavaş yavaş günden güne koyulaşıyor. T çizgisi C çizgisi ile aynı renk ya da C çizgisinden daha koyu olursa yumurtlamış oluyorsun. O günü değerlendir. Akşamına ya da ertesi güne T çizgisi silikleşiyor o zaman da çatlamış oluyor. Yine değerlendir o günü. Yumurtlama görürsen ya da yumurtlamaya yakın günde iki test yap mesela birini 16.00da birini 20.00-21.00de. Çünkü sabah silik çıkan çizgi akşama koyu olabiliyor. Vücudunu dinlersen yumurtlamaya yaklaştığını anlarsın zaten. Benim kasıklarım ve belim ağrıyor genelde. Ya da akıntını takip edebilirsin.
Adet bitiminden sonra da ilişkin bir dolu bir boş şeklinde ilerlerse daha sağlıklı olabilir ☺️