mommaaysenur hiçbir şey anlamadım ama anladığımı tahmin ederek söyliyim. Bana da 14. Haftaya kadar erkek dedi. Sonra kız dedi. Sürekli bi yerde toplanıyo, ağırlık yapıyo, ağrı acı çok fazla olmaya başladı. Gece rahatsızlık verip uyutmadı benim de. Eğer bu durumu yaşayan var mı dediysen