Merhaba hanımlar 7+5 haftalık hamileyim ama doktor kontrolünde bugün 5 hafta olduğunu ve gelişmediğini problem olduğunu söyledi
İki hafta önce gittiğimde beta 4000deydi ve leke şeklinde kanamam vardı düşük riski var diye progestan başlandı doktor bebeğin büyük ihtimal düşeceğini söyledi başına bu tarz bir olay gelen varmı neler yaptınız sonrasında neler yaşadınız 😓😔