byzcvker99 Çok geçmiş olsun inşallah atlatırsınız sağlıkla. Benimde aynı şekilde 11+3 da başladı. İlk başta kahverengi leke geldi, doktora gittim hiçbir sorun görünmüyor ama progestan alsan iyi olur dedi. 5 gün sonra kırmızı kanamam oldu acile gittim bebek yine çok iyiydi kalp atışı haftasıyla uyumu kesesi temizdi, plasenta biraz aşağıda rahim ağzı hassas olduğu için kanama yapmış dedi. İğne verdi ama benim doktorum iğneye gerek görmedi kese temiz kanama alanı yok pıhtı yok dedi. Bu arada kırmızı kanamam 3. Gün kesildi kahverengiye döndü. 13. Haftaya geldik. 7. Gün kahverengi kanamam biraz sıvılaştı ve rengi pembeleşti. Doktorum gel dedi gittim. 1 cm kanama alanı gördü o gün iğne vuruldum progestan, bebek yine çok iyiydi kanama alanı çok küçük ama risk var dedi. 13+3 de Sabaha düştü bebeğim😔 şok oldum. İnşallah sizin ki hayırla sağlıkla gelir🤲🏻