Merhaba anneler ben uygulamaya göre 5+5günlük hamileyim 5 şub 860 6 şub 908 9 şub 1195 oldu beta degerim 13 şubat kadın doguma gittim boş gebelik dedi kese ver bebek oluşmamiş dedi kürtaj verecekti ben beklemek istedim 13 şubat beta degerim 1104e düşmüştü 16 şubat geri kan verdim 1331e yükselmiş aranızda benim gibi beta degeri yavaş yükselip boş gebelik diyip saglıklı gebeligi olan var mı