ozden2 Daha önce kullanan var mı? Doktorum saşe şeklinde olanlardan kullanmamı istedi. İlk defa kullanıcam
havva_5 ozden2 folik asitini kullanmadım ama bu markanın D vitaminini kullandım şu an magnezyumu kullanıyorum ben memnunum şahsen temiz içerikli güvenilir bi marka 🌷
anee234 ozden2 aynısını kullandım iyidi sınırın altındaydı folik asitim ona ragmen hamile kaldım düzenli 1 ay kullandım sonuç folik asit normala çıkmıştı
ozden2 anee234 tüp bebek tedavisi öncesinde önerdi doktorum. Bugün başladım inşallah faydasını görürüm ben de