hicrankvckk 2190 benimde aynı güne gelme ihtimali cok yüksek denk gelirse doktora bi kaç gün olmasını arasında rica edeceğim ben istemem aynı gün olmasını çocugumda büyüyünce istemez bence
2190 yaprak098 eşim istemiyorum diyo doktor aynı günü verdi ver huzursuz oldum yanlış bişi mi acaba bilemedim😌
ekiminannesii Bir yandan çok anlamlı , bir yandan bilemedim nasıl olur 🐣 İlk gebeliğimde son adet tarihim 2 ocaktı. Şimdikinde 1 Ocak. Muhtemel benim çocuklarımın da aynı zamanda olacak doğum günleri 😅
2190 İsminide bırakmadı ben bişi diyeyim o birakti bilemedim fikrime önem verdilmiyo sanki sonuçta Allahin yazdığı olur bı saat sonra su gelirse gidip ameliyat olucam
2190 Sekiz yıl dan sonra gebe kaldım tüp Bebek yani ben istedim denk gelsinde öyle düşüncelere girmedim yani eşim ismini bırakmak istedi tamam dedim bunu öyle istedim diye kızdı bende baya huzursuz oldum kırıldım da çok emek verdim benim de hakim var yani bence