kartanesi___ bebeğim doğdu Kırkına kadar emdi sonrasında ne olduysa oldu birden bire göğsümü emmemege başladı her yolu denedim ne yaptıysam olmadı aklınıza gelebilecek her yolu denedim gece sadece uykuda veriyor dum alıyor du onun dışında pompa aldım sağarak verdim o şekilde 6 ay idare ettim ve sütüm o kadar çok tu ki çok üzülüyor dum 6 aydan sonra artık pompayla hiç bişey le gelmedi sütüm eğer emseydi gelecekti ama artık uykuda da kandıramıyordum velhasıl pes ettim 6. Aydan sonra mama aldım artık ek gidaya başladım 🥲