vldnatsvn ben bir ebe ile.gorusuyordum
Maddi olarak sıkışma yaşayinca esimle birlikte istemedik.
Neyse evde dogum grubundan ciktiim.
1 hafta sonra ebe bana yazdi.
Şok gecirdim..
Hala 23 kisiyiz burdakilerin adi verdin sikayet ettin de ne oldu o kadar ah ve beddua aldin diye.
Hic birseyden haberim yok bir yere sikayet edip demisligim de yok.
O civil civil cana yakin gorunen insandan boyle bir mesaj gorunce şok gecirdim.
Ustelik panik atak ve anksiyetem var asla strese boyle ani gerilimlere gelemeyen bir insanim ve kendisine bastira bastira söyledim.
Malesef herkes para icin yapmayacagi sey kalmiyor.
Cok soğudum insanlardan.
Guya gebeler, bebekler cok onemliydi onun icin.
Ama bende gebeyim skntilarim var
Anlamadan dinlemeden insanlar nasil boyle yargilayabiliyor.
Anlamis degilim.
Hersey para icin yani 😔
O yuzden maddi durumumu toparlasam bile kimseye guvenmiyorum