Nilpekan bana doktor ikili testin doğruluk o payı %80 civarı dedi imkanı olan hastalarıma direkt fetal öneriyorum dedi o yüzden biz de kafamız karışmasın yanlış sonuç almamak için direk fetal yaptık çünkü burada da çok okuyorum ikili testlerde çoğu zaman riskli gösteriyor ama fetal yapıyorlar ve Bebek sağlıklı görünüyor bu sefer o yüzden ben de ikili testi çok tavsiye etmiyorum tabii kendiniz için en iyisini siz bilirsiniz icinize hangisini hangisi siniyorsasa onu yapın