Merhabalar, bebişim çok hareketli değil ama ben yaklaşık 3 haftadır falan bebişin hareketlerini hissediyorum. Belli bir rutinde işten eve gelirken yolda ve akşam evde dinlenirken genelde ufak hareketleniyor. Bugün iş dönüşü de eve geldiğimde de hiç hareket hissetmedim. Sizce normal midir? Uyuyor mudur?