aybarssmomm İlk gebeliğimde 67 Kilo ile hamile kaldım 97 kilo ile doğuma girdim. Zor bela 76lara düştüm ki bu sefer de ikinciye hamile kaldım şuan 79-80 arası geliyorum daha 9 haftalığım. Bulantım çok oluyor ilkinde de çok oluyordu ama yine de yiyordum bunda yiyemiyorum da doğru düzgün nasıl hemen kilo alıyorum anlamıyorum ya bu ödem göğüs büyümesi vs olabilir mi Allah aşkına (göğüslerim hemen büyüyor ve karnım çıkmaya başlıyor ilkinde daha kalp atışını yeni duymuştuk cinsiyeti ne diye soruyordu göbeğimi gören) var mı aynı durumda olan en azından ikinci trimestera kadar bu şekilde kalsam çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan. Diyetisyen desteği alıyorum ve çoğu zaman yazılandan daha az yiyorum bulantıdan ötürü.
kvsr1603 aybarssmomm madem diyetisyenle çalışıyorsun bire bir uymaya çalış az yemen birşey ifade etmiyor zaten o senin alman gereken kalori miktarı kadar yazıyor böyle devam ederse de çok almazsın zaten
dilekmom6 Ödem vardır canım. Ben de 7 haftalık hamileyim ve evlendikten sonra çok kilo aldım. Maalesef 86 kilo ile hamile kaldım. Bugün tartıldm 88 olmuşum. Ebe, ödem de vardır illa dedi. Hamilelikte 14 kiloya kadar kilo alınır normaldir önemli olan doğum sonrası almamak dedi. Doğumdan sonra çok kilo alınıyormuş emzirme kaynaklı. Asıl ona dikkat etmem gerektiğini hamilelik kilolarını takmamam gerektiğini söyledi. Ama doktorum da kilo almamaya çalış dedi. Ben de dikkat ediyorum 1 haftada 2 kilo almışım ödem diye düşünüyorum
aybarssmomm dilekmom6 bencede ödem yahu normal ben olsam öyle güzel alırım ki hemen o kiloyu😅😅 ama bulantım mahvediyor
dgngr aybarssmomm ben de pcosum. Hormonel o. Canını sıkma. Yürüyüş yap ve ayaklarını duvara dik, bol bol su iç. Un, tuz, şeker, katkılı şeyler, paketli gıdalardan azıcık yesen bile kilon artar. Bi de maden suyu hariç asitli içecek.
aybarssmomm dgngr asitli içecek zaten içmiyorum şükür, diğerleri de zaten midem almıyor ekşi ve tuzlu yiyorum yeşil elma falan filan keşke bu kiloyla doğuma girsem 😅