nilufer_2002 Merabalar. Hanımlar kimde cinsiyet yanılma oldu? Öyle bişey 13 haftada olur mu ? Mesela benim kesin kız dediler
esinaltintas nilufer_2002 ayy bana ilk çocuğumda %80 kız dedi doktor 17ye kadar kızdı hep ,17 de bir gittim erkek dedi😂
NilVibe nilufer_2002 bu aralar sürekli instagramda şakacı bebeğimi 6 ay kız zannettik 6 ay sonunda erkek olduğunu öğrendik gibi gönderiler görüyorum. Bana 16. Haftada kız yüksek ihtimalle dedi doktor. Ama hala nolur olmaz diye alışveriş yapmadım
hariboom Ben henüz öğrenmesim ama 13 haftalıkken arkadaşıma erkek dediler 17. Haftasında kız dediler 😅
sedos26 Bende 14.haftadayım, doktorum 12.haftada erkek olduğunu söyledi ve erkek :) pek yanılma payı olmuyor
SMin nilufer_2002 ilk hamileliğimde 11 de erkek dedi değişmedi. İkinciye hamileyim onda da 12. Haftada kıza benzetti şu an 22 haftalığım detaylıya da girdim hala kız değişmez inşallah bu saatten sonra . 3 farklı doktor kız dedi.