Hatay malum her konuda olduğu gibi hastane konusunda da sıkıntılı olduğunu düşünüyorum devlette sıra bulmak randevu ayarlamak çok zor kadın doğum için konuşmam erken daha ama diğer bölümlerde devletteki doktorların ilgi ve alakaları bitik bir durumda Allah yardımcımız olsun🙏🏻