aliyea Kızlar sabahtan beri midem aşırı yanıyor ne içsem yesem fayda etmedi. DR size bir ilaç önerdi mi yoksa kendinizin kullandığı doğal yöntemler var mı acil cevaplar mısınız çok kötü yanıyor mide asiti sanki ağzıma geliyor boğazımı yakıyor.
Rmeysa_01 aliyea bana gaviscon iyi geliyor O yokken bir çay kaşığı karbonatı suya atıp 3 yudum falan içiyordum hafifletiyodu
aybarssmomm Rennie ve gaviscon önermişti doktorum bana ilk hamileliğimde soğuk süt ve tahin bana çok iyi geliyordu özellikle tahin. Onlar geçirmezse artık şurup içiyordum
dilekmom6 Benim de mide yanmam çok oluyor. Gece yatmadan muz yediğimde bu sorunumun azaldığını fark ettim.
esrashnn01 aliyea canım ben çok şey denedim fayda görmedim doktorum rennie ve gaviscon içebileceğimi söyledi ikisini de kullandım en iyi çözüm gaviscon günde 4 defa kullanılabiliyor hatta gebe okulunda kendine eziyet etme midem kötüyse gaviscon kullan bebeğe hiçbir zararı yok dediler
Cicilininkini aliyea ilk zamanlar tahin kesiyordu anında ama son ayımda artık yetersiz gelmeye basladı renine cigneme tableti aldım recetesiz de alabilirsin hamilelikte gönül rahatlıgıyla kullanılıyor Gaviscon surupda cok iyi etkisini gösteriyor ama ben surup içemiyorum