zhltzl sağolun çok teşekkür ederim, evet normal doğum oldu, haftasonu olmasına rağmen kendi doktorum doğumumda oldu ve sonrasında da gayet ilgili ve temiz bir hastane bende ilk kez doğum yaptım burda tavsiye üzerine gittim ve memnun kaldım, daha önce 3 normal doğum yapmıştım afiyet hastanesinde, burası ilk oldu ama çok şükür güzel kolay bir doğum oldu benim için. Fiyat olarak normal doğuma 25 ödedik sezeryan 30 binmiş, muane ücreti de 1800 TL