Merhaba kızlar, ilk aşılamam olumsuz olduktan sonra ve amh değerimin 0.75 olduğunu öğrendikten sonra gittiğim doktorlar tüp bebek diyolar. Takviye kullanıyoruz eşimle ama bugün adetimin üçüncü günü şiddetli regl ağrımdan dolayı muayeneye gittim vajinal olarak baktı doktor, yumurta sayımı sordum dikkatli bakmadım ama 2-3 tane gördüm ben kist vs var mı diye muayene ettim sayıya bakmadım dedi, takviye kullandığımızı söyledim, takviye kullanımını geçmişsiniz tüp bebek yaptırın vakit kaybetmeden dedi. Göründüğüm diğer doktorlara göre çok çok çok olumsuz konuştu bugünkü ve başından savdı diyebilirim. Doğal yolla gebe kalabilirsin ama tüp bebek yaptır dedi ve gönderdi. Ankara şehir hastanesi ve Etlik şehir hastanesini öneren oldu ama Ankara’ da devlette tüp bebek yaptıranlar varsa süreci ve maliyeti paylaşırsa çok sevinirim. İlk olacak bu yüzden devlet desteğinden faydalanmayı düşünüyoruz.