Deniziimmm Burcusema canım bana da 13+6 da ufacık bir şey gördüm sanki dedi erkek gibi kesin ve net demedi bakalım bende merak ediyorum açıkcası 27 Mart'ta 16.hafta oluyoruz ozamn inşallah netleşir hayırlısı ne ise o olsun 😊
Deletedmom143 Erkek galiba su 2 cikinti ayaklarysa su aradayi cikinti cinsiyetdir herhalde.erkeke benzetdim.pek bisey anlasilmaz ama cikintiya gore oyle dusundum.hayirlisi)kac haftalikdi seninki?
Burcusema Deletedmom143 13haftalık ilk kız dedi sonra bi şişlik var erkek dedi ama yine de kesin konuşmuyorum dedi bakalım
Deletedmom143 Burcusema Canim bende 16 hafta icerisindeyim.13+2 de erkek soyledi hatta pipisinide gordum ben.yanilma payi yok dedi.simdilerde net oyrene biliriz ama gitmemisim doktora.su cikintiya gore oyle soyledim bende benim bebeyimdede oyleydi
Deletedmom143 Burcusema Canim netde ola bilir.insallah 16 haftayi bitirirsin oyrene bilirsin.ben biturmisim hala bilmiyorum)
Burcusema Deletedmom143 çok Meral ederim ediyorum bi kızımız var bide oğlumuz olursa Allah’ın izniyle tamam son 😊🙄👩👧👦