bonibon27 ben gebelik başlangıcından beri kaygı düzeyi yüksek birine dönüştüm 🙈 ilk defa bi doktora tamam bu diyebiliyorum ve içim nasıl rahatladı anlatamam. Deneyin bence size de iyi gelirse devam edersiniz değilse de başka bi doktorla görüşürsünüz. Ben dere geçilmeden at değiştirilmez sözüne karşıyım doğru atı bulana kadar değiştiriyorum 😅