zehraa46 beslenme düzenim pek değişmedi aslında gebelikten önce nasılda aynı beslendim 4 ay civarı kilosu önde gidiyor ve suyu biraz fazla dikkat et dedi doktorum meyve tatlı karbonhidrat ve bebeğe ekstra kilo aldıran kaşar, muz vs tüketmedim kilosu fazla artmasın diye ekstra az beslendim hatta ama yinede kilolu doğdu sanırım biraz genetik ben ve kardeşlerim yine eşimin kardeşleri hep kilolu doğmuşuz şuan ikinciye gebeyim yine dikkat ediyorum beslenmeme ama kilosu önde gidiyor