merveeeehappy zehraze poliklinikte doktorları görüyor musunuz yoksa hep stajer doktorlar mı oluyor bu tarz yorum okumuştum şehir hastahanesi ile ilgili
melikeyim zehraze nasıl memnunmusunuz be park hayatta ebru hanımada gidiyorum bi tanede devlette doktorum olsun istiyorum
melikeyim merveeeehappy doktoru görüyoruz am kalkıp bakmaya bile tenzzül etmiyorlar yanındaki stajyerler bakıyor ben yasemin taşçıya gittim kadın tenzzül edip kafasını bile kaldırmadı
zehraze merveeeehappy ben şu an hamile değilim geçen sene gidiyordum Kübra hocaya hep kendisi oluyordu. Ama Profesör veya öğretim üyesi olan doktorların asistanları olabiliyor genelde evet.
zehraze melikeyim ben şu an hamile değilim geçen sene doğum yaptım. Kübra hocadan çok memnundum her anlamda
merveeeehappy melikeyim inşallah çıktıktan snra bize de haber verin olur mu memnun kaldınız mı die ☺️
melikeyim fatgume valla bende devletteki doktorları bilmiyorum bazılarına gidip hangisinden memnun kalırsam devam edicem
merhil melikeyim rabia aşkın ve Ayşe çelikten arasındayım bende birde mübetcel hanıma iyi diyorlar ama henüz randevu almadım en son kübra hanıma gittim
merve__12 melikeyim merhaba kübra hocaya değiştirirdiniz mi hangi doktora gidiyorsunuz şu an Kübra hocayla devam ediyorum ama her an gidebilir