Kızlar merhaba 26+5 deyim, yarın için 75 mg şeker yüklemesi testi istedi doktor. 86 87 kilo ile hamile kaldım şuan 90 91 arası gidip geliyorum. Karbonhidrat ve şeker alımına çok dikkat ediyorum yani arada illaki kaçtığı oluyor ama pirinç buğday yulaf tarzı Karbonhidratı yüksek olan yiyecekleri pek tercih etmiyorum(öncesinde de düşük karbonhidratlı besleniyordum) bebeğimin haftasına göre suyu da kendi de normal dedi doktor. Şeker yükleme testi yaptırmak konusunda çok kararsız kaldım. Yani yüksek çıksa bile sonrasında diyet veriyorlarmış düşük karbonhidrat ve şeker diyeti, ben zaten bu şekilde beslendiğim için gerek olmadığını düşünüyorum ama kararsızım da bu arada 2 öğün besleniyorum. Sizce şeker yüklemesi yapmalı mıyım