Bugün 39+5 haftalık hamileyim.
Cuma doktor elle muayene etti. Akşam 5-6 saat düzensiz sancı vardı ama ve sonrasında bitti.
Cumartesi önce yeşil sonra koyu kahverengi hafif kırmızı çizgiler vardı üstünde bir leke geldi sümüksüydü. 3-5 kere sildikçe geldi hep.
Pazar hiçbir şey gelmedi yani silince çok çok az belirsiz bile geldi.
Pazartesi tekrar 1 kere geldi kahverengi leke.
Salı bugün şimdi açık renk yine geldi. Gittikçe rengi de açıldı. Hepsi sümüksü lekelerdi.
Ne bunlar? Nişan bu kadar uzun süre gelir mi? Sadece leke geliyor hiçbir doğum belirtisi yok. Doktor önemli değil dedi ama geldikçe nedir diye merak etmiyor değilim.