sakuram şuan herkese yapılıyor diye biliyorum hatta istemediğine dair imza bile attırıyorlar benim ikili test sonucum temiz geldi düşük risk olarsk geldi yani bizede amniyosentez önerildi diye yazıp imza attırdılar. ikili test %100 doğru sonuç vermediği için daha net olması açısından öneriyoruz demişti doktorum