kızlar benim bana bağımlı bi kedim var sürekli karnımda yatmak ister ve her seferinde de önce bi süre patileriyle bastırarak masaj yapar. (kedisinde bu huy olanlar ne demek istediğimi anlayacaktır) ben de o her bastırdığında tedirgin oluyorum bunun bi zararı olur mu diye. eşim de alıyor ben de kaldırıp kenara koyuyorum kendilerini fakat iki dakika sonra tekrar geliyor bastıra bastıra masaj yapmaya 🤣 bu sakıncalı mı bebek için?