Kızlar yarın sabah hastaneye yatışım yapılacak kızım doğum kanalına girmedi bir türlü doktorum yarın suni sancı verelim doğumunu başlatalım dedi kızım birazcık inatçı çıktı kendi sancılarım da var uzun süredir ama maalesef suyu da azalmış ve kordon sürekli sıkıştırıp duruyormuş çok heyecanlıyım korku da var tabiki de dualarınız da bana da yer verin lütfen