Gebe okulu ücretli değil, devlet ve özel hastanelerin çoğunda var hepsinde ücretsiz çünkü bakanlığın başlattığı bir uygulama, iki hafta üst üste cumartesi günleri olmuştu 2 saat falan sürmüştü , farklı farklı kişiler gelip anlatıyor bir doktor , bir hemşire , bir psikolog bilgiler vermişti ayrı ayrı ama çok rahat internetten de bulabileceğiniz bilgiler ben gitmesem de olurmuş dedim