ebruaksoy35 duygukiloken anladım canım merak ediyorum çok ama sivilcem önden çıkardı ağrıdan önce ama çıkmadı
prensannesi__58 Guniiii canım yumurtlama sonrası kaşık ağrın varmıydı Pekı çok olmuş yazalı ama benım yumurtlama sonrası sağ kasıkta sızlama var belım de fe oluyor gelıp hıdıuor bırde yanakların alev alev yanıyor sankı
prensannesi__58 ebruaksoy35 canı hamıle kaldınız mı Bnde Dpo 5 yumurtlamadan sonra sağ kasıkta batma belımde sızı bırde ateşlenme var yanaklarım yanıyor sankı bugün oldu o
blnmyld duygukiloken en net belirti regl olacakmışsın gibi ağrı olması ve göğüs hassasiyeti bende ilk haftalarda bunları yaşadım
mervekalkann duygukiloken ben hiç belirti yaşamamıştım sadece 4 gün adetim gecikmişti. Acele etmemenizde fayda var 🌸