duygukiloken Daha çok yeniyim belkide yerleşme sürecine yeni girdim ne gibi belirtileri olur şuan göğüslerde hassasiyet ve kasıklarımda batışma hissi yaşıyorum ve akıntı da var ama henüz bi yerleşme kanamam olmadı
Sezei duygukiloken Kuzum yerleşmeden sonra genelde oluyor öğrenmeden önce bende aynı şekildeydim adet ağrısı gibi ağrı geçen hafta daha fazlaydı ama bu hafta seyrekleşti arada bir yokluyor çok hafif geçip gidiyor bildiğim kadarıyla yerleşme kanaması herkeste olmuyor
2prensesannesiiii duygukiloken mide kaynaması ama çok yoğun ağzından salya gelecek şekilde bi kaynama bulantı yerleşme kanaması 2 kızımda da olmuştu herkeste olacak diye bişey yok tabi 🥰 kasık ağrısı çok şiddetli benim böyle belirtilerim olmuştu gebelik bilmiyorken sonra kusmalar oldu
Tortilla duygukiloken yerlesme kanaması ıkı gebelıgımde de olmadı. Goguslerde buyume hassasıyet sık idrara cıkma oldu bende.
duygukiloken Sezei Şuan mide bulantım yok çok sık idrara çıkıyorum ve kasıklarımda batmam var regl tarihim 28 ve şuan eğer tuttuysa 1 haftalık anca olabilir bu bir haftada da bu belirtiler normal mi yani göğüste hassasiyet hafif akıntı kaşık ağrısı yoksa bunlar adet belirtileri olabilir mi
bahayss duygukiloken benimde regl tarihim 28 Şubat bende bugün test yaptım negatif çıktı çok erken yaptım tâbi iki günde bir ilişki oldu yumurtlama tarihime kadar inşallah tutar bilmiyorum belimde ve kasıklarımda çok ağrı var akıntım çok yoğun bide iki gün üst üste su boşaldı vajinadan başka da belirti yok
Sezei duygukiloken aşkım ne desek boş inan olabilir yerleşiyordur belki ve hatırlıyorumda yerleşmenin olduğu hafta benim inanılmaz göğüs hassasiyetim vardı yanıyordu acıyordu ama yerleşme olduktan sonra hafifledi 1 2 gün içinde bekle bakalım ben tam 13.günde pozitifi gördüm haftaya kadar sabret
duygukiloken Peki ne zaman test yapmalıyım ayın 28 i adet döngüm 28 ine kadar beklemeli miyim test için
mineey duygukiloken benimde 28 Şubat adet günüm ama 27 sinde test yapmayı düşünüyorum benim hiç belirtim yok şu an
munevverr42 duygukiloken benim de BAT 28 merakla bekliyorum,kasıklarımda 4 gündür girip çıkan ağrı var normalde adet döneminde böyle olduğu günün ertesi günü adet olurdum,akıntı geliyor hafif de zaman zaman mide bulantım oluyor ama oruçtan da olabilir inşallah güzel haberler alırız🌸
rona26 duygukiloken aynı durumu bende yaşıyorm yumurtlama dönemini geçirdikten sonra iki üç gündür bel ve kasık ağrım var ama bu kesin hamileyiz diyemeyiz yerleşme zamanı bile daha gelmemiş olabilir yani bunun sebebini bende merak ediyorum açıkçası önceden yaşayan varsa bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
ayaylanur duygukiloken benimde aynı şekilde bat 25 şubat ovulasyon 11 şubat civarı o gün lekelenme yaşadım birde bugün dpo 6 da hafif kahve lekelenme yaşadım acaba yerleşme lekelenmesi midir kasıklarımda da ağrı var yardımcı olur musunuzz
[silindi] en belirgin olanı göğüste hassasiyet oluyor genelde, benim sağ kasığımda ağrı da olmuştu, ve tabi ki mide bulantısı, halsizlik, çok uyumak, ruh hali dengesizliği, kocaya sinir olmak 🤣 duygukiloken
[silindi] belirtiler aynı ama şiddeti farklı oluyor 🤣 ben regl öncesi dönemde göğsüm ağrıyor sanıyormuşum gebe olunca o ağrı zonklamaya döndü uykumdan uyandırıyordu beni. belirtiler normal pms’den çok daha şiddetliyse gebelikten şüphelenilebilir. bir de regl sancısı olmayıp eegl gecikip bunlar oluyorsa ekstra şüphelenebiliriz feslegen50
feyzaciim yerleşme kanaması nasıl bir şey? benim dün 3-4 peçete silişinde pembe akıntı gibi geldi öyle bir şey mi? bu arada sağ kasık batmaları beni de bayağı rahatsız etmeye başladı. inşallah 25 Şubat’tan sonrası hepimiz için çok güzel olur
rona26 feyzaciim Böyle bi kanaman olduysa yüzde 90 yerleşme kanaması ama her kadında olmaz tabi herşey gönlünce olsun güzel haberlerini alırız inşallah 🙏