ayse_000 Doktorum 13 haftalıkken baktı erkeğe benziyor dedi 15 haftalık olduk perşembe günü randevum var cinsiyetini kesin olarak söyler mi veya söylerse de değişme ihtimali olur mu??
XBirmelekannesiii ayse_000 bende 13 haftalıkken 3 doktor erkek dedı ama hala kız hıssedıyorum🤣 15 ım ıns bende net ogrenırım bu hafta
beyzasmom ayse_000 bana da 16 da kıza benziyor dedi ama emin olmak için detaylı ultrasonu bekledim kız 😍
ayse_000 XBirmelekannesiii sağlıkla alın inşallah kucağınıza anneler hisseder diyolar ama bilmiyorum artık bende öğrendiğimden beri erkek hissediyorum
ayse_000 Gokturkmom_ sağlıkla alın inşallah kucağınızaa inşallah bana da kesin olarak söyler doktorum persembe günü
krizantemmm ayse_000 ikisinide normal ultrason ile öğrendim canım gittiğim doktorumun cihazları çok kaliteli 3 boyutlu vs bakıyor.
ayse_000 beyzasmom ben biraz fazla merak ediyorum yaa bekleyemem galiba o kadar😅😅 sağlıkla gelsin bebişinizz
ayse_000 derryaaneva ultrason mu fetal dna mı kız bebişi olanlar geç gösteriyo cinsiyetini diye duymuştuum
derryaaneva ayse_000 ultrason doktor tecrübeli hiç yanildigu olmamış 19 olucaz 4,5 doktora gozuktum hepsi kesin kız dedi
ayse_000 derryaaneva ayy ne güzeel benim doktorum da tecrübeli aslında ama cihazlar pek iyi değil gidebileceğim başka hastane de yok merkez 3 buçuk saat uzaklıkta arabamız falan da yok detaylı ultrasonda gönderecek merkeze o zamana kadar öğrenemezsem de çatlarım kesin meraktan😅😅