Oğlum kolikti 10.günden itibaren gaz damlalarına basladık çok yoğun oldugu için doktorlar değiştirdi en son 3 tane kullanmaya basladık
Kabız oldu
4.ayına kadar uyarı ile kaka yaptırdık
Bu süreçte 7 defa spa ya goturdum 3 gun idare ediyordu
4 ayında hacamat yaptırdım 6 ay da hacamat yaptırdım uykuları bile düzene girdi çok sakinleşti gazları cıkınca