Ben 2024 te aldm. 32 haftamda calısabilir raporu almıstm 37 ye kadar calıstm snra 39da doğrdum. İş yerim 4 ay boyunca maaşımı yatırdı. Sgkdan yatırılan parayı iş yerime iade ettm.
İş yerim ben mağdur olmayaym sgk geç yatırıyor diye erkenden yatırdı. İş yerin yatrmazsa sgk dogumdan yaklask 40 gün snra para yatırmaya baslıyor aylık olaral