edagoktug53 Arkadaslar suan 30. Haftam dayım son iki haftadır ara ara mide bulantılarım oluyorum. Midem pek bişey almıyor. Normalde yoktu bende. Herkesin son haftalarda iştahı acılıyor benim iştahım kapandı eskisi gibi yiyemiyorum bu normalmi acaba bu durumu yasayan varmı yoksa bendemi sıkıntı var ☹️
Elifee edagoktug53 mideni üşütmüş olabilrsim canım benim de sabah aç karnına su içince oluyordu doktor midene bir parçada olsa birsey almadan su içme dedi şükür şimdi iyi
edagoktug53 Elifee evet bendede aynısı oldu sabah kalktığım gibi su içtim felaket bulantım oldu biraz bekledim gecti. Canım sen mideni mi üşütmüştün
Elifee edagoktug53 evet doktor boş karnına su içersen mide safra salgılar dedi söylemesi ayıp bir iki kerede safra çıkardım sonra geçti şükür