Arkadaşlar 8 buçuk haftalık hamileyim ilk kasık ağrımla ve gecikmemle öğrendim gebeliğimi kontrole gittik ultrasonla göründü kese iki hafta sonra gittik kalp atışını duyduk kontrolümün üstünden 2 hafta geçti bugün kasık ağrılarım yok hiç kusmadım bulantı çok nadir oluyodu bi çok az göğsü hassasiyeti var böyle olan var mı