kelebek_2 anlattıklarınız içimi rahatlattı çok şükür sizinkide geçmiş. Benimde zor bir gebeliğim oldu kaç tüp bebekten sonra kendiliğinden oldu çok şükür. Neyse bugün kontrole gittiğimde nstde kasılma rahim ağzında da kısalık var . Makattan bir fitil , vajina içinde progestan , ciğer geliştici içinde iki doz aynı vuruldı iki dozuda yarın dedi yarın bakıp yatış yaparız dedi korktum erken doğumdan ne yapacağımı bilemedim